Provedení karoserií
Pro dvacátá a třicátá léta minulého století byla příznačná velká rozmanitost provedení automobilových karoserií. Bylo to období faetonů, kabrioletů, landauletů, roadstereů, tudorů, coachů a limusin. Tato skutečnost byla dána charakterem tehdejší automobilové výroby, strukturou koupěschopné klientely a jejím životním stylem.
Automobilka Wikov proto vyráběla své vozy v celé škále tehdy žádaného provedení karoserií, které byly vyobrazeny a popsány v její firemní literatuře. V dobovém názvosloví to byly vozy v provedení:
Faeton byl otevřený, čtyřdveřový, čtyř až šesti-sedadlový vůz s jednoduchou plátěnou sklápěcí střechou a odnímatelnými dveřními rámečky s průhlednou výplní místo oken.
Wikov 70 faeton
Roadster byl otevřený, dvoudveřový, dvousedadlový vůz, vzadu se dvěma nouzovými sedátky, vybavený jednoduchou plátěnou sklápěcí střechou, který měl obvykle sklopné přední okno, odnímatelné dveřní rámečky s průhlednou výplní místo oken, a kufr vcelku s karoserií.
Wikov 35 roadster (v konzervativním provedení karoserie)
Roadster – aérable byl uzavřený, dvoudveřový, dvousedadlový vůz, vzadu se dvěma nouzovými sedátky, vybavený sklápěcí střechou, který měl spouštěcí dveřní okna a kufr vcelku s karoserií.
Wikov 35 roadster aerable
Kabriolet byl uzavřený, čtyřsedadlový vůz se dvěma širokými dveřmi a dvěma spouštěcími bočními okny, vybavený sklápěcí střechou a vně přístupným kufrem, odděleným nebo vcelku s karoserií.
Landaulet byl uzavřený, čtyřdveřový, čtyřsedadlový vůz se čtyřmi bočními okny, z toho dvěma předními spouštěcími, vybavený sklápěcí zadní částí střechy a kufrem vcelku s karoserií.
Faux – cabriolet byl ve firemní literatuře vyobrazen a popsán jako „čtyřdveřový, čtyřsedadlový vůz se čtyřmi okny, oplechovaný, se střechou potaženou umělou kůží nebo plátnem a s kufrem“ (odděleným od karoserie).
Wikov 7/28 v provedení označovaném v dobových prospektech jako „Cabriolet pro 4 osoby, 4 dvířka“, později jako Faux-cabriolet“
Conduite intérieure (tudor) byl uzavřený, čtyřsedadlový vůz se dvěma širokými dveřmi a čtyřmi bočními okny, z toho dvěma předními spouštěcími, s pevnou střechou a obvykle vně přístupným kufrem, odděleným nebo vcelku s karoserií.
Wikov 35 Conduite intérieure (tudor)
Coach (sedan) byl uzavřený, čtyřdveřový, čtyřsedadlový vůz se čtyřmi bočními okny, všemi spouštěcími, s pevnou střechou a vně přístupným kufrem, odděleným od karoserie.
Limuzína byl uzavřený, čtyřdveřový, čtyř až šesti-sedadlový vůz se šesti bočními okny, z toho čtyřmi, na objednávku i všemi spouštěcími, s pevnou střechou, s přídavným kufrem nebo se sklopným nosičem zavazadel na zádi vozu. U šesti-sedadlové verze byla skleněná dělicí stěna za řidičem.
Wikov 35 limusina (v konzervativním provedení)
Na karoserie vozů Wikov byly používány tehdy nejlepší pravé anglické laky, které se nanášely stříkacími pistolemi. Zákazníci měli kromě možnosti výběru provedení karoserie i možnost výběru barvy pro svůj vůz ze široké palety barevných odstínů.